Прийом учнів у 1-й клас

Відповідно до статті 18Закону України "Про загальну середню освіту"зарахування дітей до першого класу початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форми власності (у тому числі ліцеїв, гімназій, колегіумів, коледжів, що містять у своїй структурі школу І ступеня) здійснюється на безконкурсній основі. Відтак, проведення тестувань, вступних випробувань, співбесід, інших заходів, що мають на меті встановлення відповідності рівня підготовки дитини до школи, не допускається.

Дітям, які вступають до першого класу школи І-ІІ ступеня, що обслуговує мікрорайон, де мешкає дитина, не може бути відмовлено у зарахуванні. У випадках, коли кількість заяв щодо вступу дитини до першого класу загальноосвітнього навчального закладу не за місцем проживання перевищує кількість вільних місць, перевага надається тим, чия заява була зареєстрована раніше.

Інформацію про закріплення за загальноосвітнім навчальним закладом мікрорайону ви можете подивитись на нашому сайті.

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

·заява на ім’я директора школи;

·копія свідоцтва про народження дитини;

·медична картка встановленого зразка.

Інших документів для зарахування дитини до 1 класу не передбачено. Також не можуть вимагатися відомості про місце роботи, посади батьків або осіб, що їх замінюють та інша інформація, не передбачена чинним законодавством.

Прийом учнів у 2-9-ті класи

Як правило, зарахування дітей до перевідних класів здійснюється за умови переводу дитини з одного навчального закладу до іншого. Підставою для зарахування дитини є:

·заява батьків,

·копія свідоцтва про народження дитини,

·медична довідка встановленого зразка (ФОРМА № 086-1/0, затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 № 682, зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 23.05.2012 № 382).

·особова справа дитини,

·свідоцтво про базову освіту та додаток до нього (для учнів 10-11-х класів).

Відповідно до п.22 Положення про загальноосвітній навчальний заклад для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу, до навчального закладу II ступеня - документ про відповідний рівень освіти.

У разі переходу учня з іншого навчального закладу для здобуття загальної середньої освіти у межах населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт навчання дитини в іншому навчальному закладі.

При зарахуванні до навчального закладудітей осіб з числа іноземців та осіб без громадянства слід користуватисьПорядком виховання та навчання в державних та комунальних дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах дітей осіб з числа іноземців та осіб без громадянства, яким надано тимчасовий захист в Україні, затвердженого наказом МОНУ від 07.05.2013 №488.Зарахування таких дітей до загальноосвітнього навчального закладу проводиться на підставі документів, передбачених чинним законодавством для громадян України, та з пред’явленням до навчального закладу батьками або особами, які їх замінюють, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, до якого внесено відомості про дітей. У разі відсутності свідоцтва про народження дитини та/абo особової справи і документів про освіту, орган управління освітою, у підпорядкуванні якого перебуває загальноосвітній навчальний заклад, протягом трьох робочих днів організовує проведення індивідуального психолого-медико-педагогічного обстеження для визначення рівня навчальних досягнень учня (вихованця) та надання рекомендацій для зарахування його до певного класу.

Кiлькiсть переглядiв: 85

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.